מאמרים

טיפים למעבר דירה

28/02/2024

לשיתוף הכתבה

מעבר דירה הוא הרפתקה לחלק מהאנשים ובשביל אחרים מדובר בסיוט. מעבר דירה הוא התחלה חדשה המלווה בלוגיסטיקה רבה, הכוללת אריזה של כל החיים כפי שאנחנו מכירים אותם, והעברה שלהם למקום חדש. לצד כל שאר הסידורים המתלווים למעבר הדירה המיוחל, אופן האריזה יכול להשפיע מאוד על קלות המעבר ועל מצב החפצים, וכמו כן גם על הקלות של הסידור כל החפצים בבית החדש מבלי לאבד את הצפון. ואנחנו כאן כדי לעזור – במאמר זה ניתן מדריך מקיף לכל הנוגע לאריזת הבית ביעילות לקראת מעבר דירה, החל מפינוי ושחרור ממוצרים מיותרים, ועד לקטלוג נכון של הקופסאות והאריזות שלהם, כך שתוכלו לעבור לדירה חדשה או לבית החדש שלכם בצורה נוחה וקלה ככל האפשר.

אריזה למעבר דירה – איך עושים את זה נכון?

המפתח למעבר הדירה המוצלח טמון בארגון ובתכנון שלכם. תחילת תהליך האריזה מוקדם, מעניקה לכם זמן רב או לפחות מספיק זמן למיון החפצים, לאריזה וגם לסידור ולהובלה, וזה לא משנה מאיזה מקום את מובילים – מהובלות בשומרון, במרכז או בדרום. זכרו כי כדאי ועדיף להשתמש בקופסאות קרטון או פלסטיק חזקות, סרט דביק עבה באיכות גבוהה, וחומרי מילוי או ריכוך לחפצים שבירים כמו נייר בועות, סמרטוטים ישנים או עיתונים. סימון של כל קופסה בעזרת רישום מה היא מכילה והחדר שאליו היא מיועדת, יעלו את תהליך הפירוק ויקלו על ההסתגלות שלכם למרחב החדש.

סננו חפצים לקראת מעבר דירה – זמן מעולה להיפרד מחפצים מיותרים

מעבר דירה מציע לכם את ההזדמנות המושלמת לזרוק חפצים מיותרים שלא משרתים אתכם יותר. עברו על החפצים שברשותכם, חדר אחר חדר, והחליטו מה אתם צריכים ורוצים לשמור, מה כדאי לתרום, למכור או לזרוק. תוכלו לדוגמה לתרום חפצים או למכור אותם לעסקים מקומיים או לעסקים ביהודה ושומרון. זה לא רק מצמצם את כמות הפריטים שעליכם לארוז אלא גם מבטיח שתביאו עימכם רק דברים שמשרתים מטרה או שמוסיפים שמחה לבית החדש שלכם. מכירות באינטרנט, מרכזי תרומות וירידי מכירות גינה הם דרכים מצוינות להיפרדמפריטים לא רצויים.

ארזו לפי חדרים

כדאי מאוד לטפל ולארוז כל חדר בנפרד כדי שלא תתבלבלו בעת האריזה, ותתחילו להתפזר. התחילו בחדרים שבהם יש פחות חפצים או חפצים שהם לא בשימוש תדיר, כמו חדרי האורחים או מקומות אחסון, ובצורה הדרגתית התחילו לטפל במרחבים המשמשים אתכם לעיתים קרובות יותר. שיטה זו שומרת על פריטים שצריכים להיות באותו המרחב ביחד, ועוזרת לשמור על תהליך אריזה מאורגן. זה גם הופך את הפירוק והארגון לקל יותר לניהול, שכן אפשר למקם את הקופסאות ישירות בחדרים המתאימים בבית החדש.

ארזו לפי נושאים

נוסף לאריזה המבוססת על חדרים, נסו לארגן פריטים שונים לפי קטגוריות. למשל, ארזו את כל הספרים, כלי המטבח או הפריטים הדקורטיביים ביחד. גישה זו שימושית בעיקר לפריטים המפוזרים בין מספר חדרים, אך מיועדים לאותו מרחב בבית החדש שלכם. בצורה זו תוכלו לפשט ולהקל את הפירוק של האריזות, וההתארגנות במרחב החדש לפי ההעדפות ואורח החיים שלכם.

ארזו נכון את מוצרי החשמל שלכם

בעת אריזת מכשירי חשמל, בדקו שהם נקיים ויבשים. נתקו כל חלק נשלף ואבטחו כבלים שונים כדי למנוע את ההסתבכות שלהם. אם תצליחו, ארזו מכשירים שונים בקופסאות המקוריות שלהם. אם אתם לא שומרים מוצרי חשמל בקופסאות האחסון שלהם, תוכלו לעטוף אותם בנייר בועות או בבד, ולהניח בקופסאות שיש בהן ריפוד כדי למנוע תזוזה, ובכך למנוע את שבירתם. סמנו קופסאות כאלו וכתבו עליהן "מוצרי חשמל" או "שביר" כדי להזהיר את המעבירים ואת המובילים, לטפל בהן בזהירות.

 איך לארוז בגדים למעבר דירה? שילוב בין ארגזים לשקיות

לבגדים השתמשו בשילוב של קופסאות לבגדים מקופלים, תיקים גדולים או אפילו שקיות לבגדים תלויים כדי למנוע קמטים. שקיות ואקום הן אופציה מצוינת לדחיסת פריטים רכים כמו מצעים ובגדים שלא בעונה.

איך לארוז כלי מטבח?

כלי מטבח דורשים אריזה זהירה בשל שבירותם. עליכם לעטוף כוסות וצלחות בנפרד, תוך שימוש בנייר בועות, בד או נייר אריזה, ולהניח אותם בקופסאות קשיחות. סירים ומחבתות יכולים להיות ארוזים יחד כשיש ריפוד ביניהם לחיסכון במקום. סמנו בבירור קופסאות אלו להבטחת טיפול זהיר בעת ההובלה.

איך לארוז כלים שבירים?

פריטים שבירים כמו אגרטלים, מסגרות לתמונות, וציוד אלקטרוניקה דורשים תשומת לב מיוחדת באריזה. כדאי לעטוף כל פריט בנפרד, ולמלא את קופסאות האריזה בבד לריפוד או בנייר מקומט כדי למנוע תזוזה. אפשר גם להשתמש באריזה נוספת לפריטים שבירים מאוד ליצירת הגנה נוספת. סמנו על קופסאות אלו כי הן שבירות, וציינו איזה צד שלהן אמור להיות למעלה.

טיפים למעבר דירה

איך לארוז עציצים?

צמחים יכולים להיות מאתגרים להעברה. כמה ימים לפני המעבר, כדאי לגזום צמחים גדולים יותר כדי להקל על הטיפול בהם ולשתול מחדש במכלים מפלסטיק להפחתת המשקל שלהם. ביום המעבר, הניחו אותם בקופסאות פתוחות ואבטחו אותן כדי למנוע התהפכות של הצמחים. כדאי להימנע מהשקית יתר, שכן לחות עודפת יכולה לגרום לצמיחת עובש במהלך ההובלה.

קטלגו נכון את הארגזים שלכם

צור רשימה מפורטת של הקופסאות הארוזות שלכם, וציינו את תכולתן ולאיזה חדר הן שייכות. זה לא רק עוזר בארגון אלא גם מבטיח ששום דבר לא הולך לאיבוד או מוזנח במהלך המעבר. מספור או חלוקה לפי צבעים יכולים לפשט עוד יותר את תהליך הפירוק.

כמה טיפ נותנים למובילים?

הנוהג והמקובל הוא לתת טיפ למעבירי הדירות והמובילים על עבודתם הקשה, בייחוד אם הם עשו עבודה יוצאת דופן וטיפלו בחפצים שלכם בזהירות, נסעו למרחק מסוים או ליעד רחוק לדוגמה הובלות ביהודה ושומרון, הובלות בגוש עציון, או עלו כמה קומות בדרך לדירה החדשה שלכם. הסכום יכול להשתנות, אבל הנחייה כללית היא 15-10% מעלות ההעברה הכוללת, מחולקת בין הצוות. התאימו את הסכום בהתבסס על רמת השירות ומורכבות המעבר.

לסיכום

אריזה לקראת מעבר דורשת זמן, סבלנות וגישה אסטרטגית. על ידי פינוי חפצים מיותרים, ארגון פריטים לפי חדרים וקטגוריות, ומתן תשומת לב מיוחדת לפריטים שבירים ובעלי ערך, תוכלו להבטיח תהליך נוח וקל יותר של מעבר דירה. קטלוג נכון של הקופסאות שלכם, והבעת הערכה למעבירי הדירה שעוזרים לכם או למובילים תורמים מאוד גם הם להצלחת המעבר. כדאי לזכור גם כי המטרה היא לא רק להעביר את החפצים שלכם, אלא להתחיל פרק חדש בחיים בחיוביות ובסדר.

 

טיפים למעבר דירה

28/02/2024

לשיתוף הכתבה

חוות דעת

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

עסקים

54
קייטרינג חלבי עשיר משובח לארועים עד 250 איש בכשרות מהדרין. קונדטוריה מפנקת בהזמנות מראש. אפשרות למשלוחים
חמדת

קופונים

403
עבודה עברית הינה חברת הובלות בעלת ותק רב המתמחה בהעברת דירות/ משרדים במקצועיות, אחריות מלאה וסבלנות. העבודה מתבצעת ע"י עובדים יהודיים בלבד.
כפר תפוח

קופונים

חברת טל דיגיטל בע"מ קיימת שנים רבות ומתמחה בייבוא, ייצור ושיווק של שעונים.
קרני שומרון

קופונים

aSSRjvbaLLhAtX8x93dnb6oYnmOQz4pqcnMqRGe2

נעה מיכאלי

חברת FOREVER היא היצרן הגדול ביותר בעולם של מוצרים המבוססים על ג'ל אלוורה טהור עם שליטה בכ- 90% מהשוק העולמי!
מעלה מכמש

קופונים

2819
כל המוצרים לבית ולגן:
עלי

קופונים

308
טיפולים ברפואה סינית ודיקור יפני לסובלים מבעיות שונות עם מומחיות באורטופדיה וכאב (עמוד שדרה שריר שלד גפיים וכן על רקע נוירולוגי)
שער בנימין

קופונים

לכל העסקים

מאמרים

היום מתקצר והלילות מתארכים, יש צינה באויר ,הגשם מטפטף ,בני הבית מתכנסים בסלון, אני יודעת שכולם עוד מעט יהיו רעבים וזה בדיוק הזמן להכין מרק שיחמם לכולם את הבטן. 

חנה עגיב
בתוך העומס החגיגי של ימים אלו, הקדישה לנו ציפי עופרי, תושבת קרני שומרון ובעלת חנות בגדי הילדים המצליחה ״ביגודים״, כמה דקות מזמנה.על הקמת החנות, היתרונות בהקמת עסק ביו״ש וכמובן – על הקולקציה המיוחדת שמחכה לנו בחנויות לקראת החג. ולסיום: טיפ לאמהות לחוצות שמחפשות בגדים לכל הילדים.
ביגודים (מאמר מערכת)
כבר מימי הילדות מזכירים לנו שהדבש בריא. האמנם?
אליהו שכטר
אין מורה בישראל שלא שמע את המשפט "הוא ילד מה זה רגיש תטפל בו בכפפות של משי". האם ההגדרה נכונה?האם היא מועילה? ואיך נכון לנהוג?
צביקה מור
ניחוח של עוגת דבש בתנור תמיד מכניס אותי לאוירה של משהו חדש – התחלה חדשה, שנה חדשה, מתמלאים באנרגיות חדשות לקראת הבאות!! חנה עגיב – 'האופה הקטנה' משתפת במתכון מנצח לעוגת דבש.
חנה עגיב
וכיצד תרגול יומיומי יסייע לכם לתקן את הנזקים שהיא גורמת
יהודה מילוסלבסקי
copuns

טיפים למעבר דירה

טיפים למעבר דירה

תוקף:
עד גמר המלאי

יש להציג את הקופון לבית העסק

ברוך הבא

יצירת קשר עם דפי כתום

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים
להשאיר לנו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

כבשה יושבת

058-400-5801    |    [email protected]

058-400-5801    |    [email protected]    |

בחירת מסלול עסק

שימו את העסק שלכם על מפת ההתישבות.
אל תישארו מעבר לקו הירוק!

כבשה יושבת

מה טובו אוהליך

חינם!
לכל החיים
הכי נמכר!
רקע תחתון לדגלון

קראוון

₪149
+ מע״מ
בחודש

ישוב קבע

₪349
+ מע״מ
בחודש

וילת פאר

₪849
+ מע״מ
בחודש

הוספת עסק |

מסלול קראוון

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול קבע

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול וילה

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

נשלח!

בחירת לוח פירסום

כבשה יושבת

פרסום מודעות חינם
מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב ,יד שנייה
להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך
אנחנו נדאג לך

פרסום מודעות חינם מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב,יד שנייה. להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך!
אנחנו נדאג לך