מאמרים

אטרקציות בשומרון שכדאי לבדוק

25/01/2024

לשיתוף הכתבה

בליבה של ארץ ישראל נמצא אזור השומרון, אשר מציע חוויות ייחודיות המשלבות בין נופים קסומים, היסטוריה עשירה ומורשת תרבותית עמוקה. בטיול ברחבי האזור אפשר להגיע לאתרים מרהיבים וליהנות מאטרקציות ומחוויות בלתי נשכחות, ממרכזי מבקרים המציעים נקודת מבט ייחודית על ההיסטוריה המקומית ועד למשקים חקלאיים המספקים חוויה אותנטית של החיים בטבע. אזור השומרון מוקף בגבעות המתפתלות של הגדה המערבית, והוא נחשב לאזור עשיר בהיסטוריה מקראית וביופי טבעי. מפסגות ההרים התלולים של הר גריזים ועד האדמה הפורייה המקיפה את אריאל, לשומרון יש הרבה מה להציע למבקרים המחפשים הרפתקאות, למידה או חזרה למקורות. בואו להכיר כמה אטרקציות נהדרות שתוכלו ליהנות מהן באזור.

מרכז המבקרים "ברכה על ההר"

במרכז המבקרים "ברכה על ההר" של יקב הר ברכה, הממוקם בלב השומרון, מחכה לכם חוויה מעמיקה המציעה מבט על נדיר על האזור ממרומי הר ברכה, אשר צופה על ירושלים ומרכז הארץ, בליווי טעמי היין המקומי המצוין. במרכז זה, אשר נמצא לא רחוק מ-4 נחלים בשומרון שלא כדאי לפספס בעת חופשה משפחתית עם ילדים, תוכלו ללמוד על ההיסטוריה העשירה של אזור השומרון דרך תערוכות מרתקות וסדנאות חינוכיות. המקום מציע מסעדה כפרית בשרית כשרה, שבה המבקרים יכולים ליהנות מארוחות צוהריים וערב לאחר טיול כיפי בטבע. כמו כן, המבקרים יכולים להתרשם מהנוף המרהיב ולהתחבר למורשת המקום באמצעות מסלולי טיול מסבירי פנים וסיורים בכרמים המשובחים והיקב של הר ברכה. לחצו כאן לקבלת מידע נוסף על דרכי ההגעה ושעות הפעילות.

משק צימרמן באיתמר

אחד האתרים המיוחדים באזור הוא משק צימרמן, הנמצא בקיבוץ איתמר. משק זה מציע חוויה חקלאית אותנטית, המאפשרת למבקרים לחוות את חיי השדה והחקלאות מקרוב. משק צימרמן הוא מהמשקים האורגניים הראשונים בארץ שפעל וצמח כמעט באופן עצמאי לגמרי. אפשר למצוא בו מגוון מוצרים טבעיים ובריאים, ירקות ופירות שונים שתוכלו למצוא בשווקים השונים בארץ במחירים גבוהים יותר ועוד מוצרים בעבודת יד של בעלת המשק רחל צימרמן, אשר מתפעלת את המשק בעצמאות ובהצלחה כבר במשך שנים רבות. כמו כן, תוכלו גם להשתתף בסדנאות הקשורות לחקלאות, לטבע ולאורח חיים בריא. מידע נוסף על המשק והפעילויות בו נמצא באתר דפי כתום.

"מתחברים ללב" בשילה

בשילה נמצא המרכז התיירותי "מתחברים ללב", המציע סיורים וחוויות המחברות את המבקרים להיסטוריה ולמורשת המקום. המתחם כולל מסלולי טיול, סדנאות ואטרקציות המאפשרות למבקרים לחוות חוויה מעמיקה ומרגשת ביישוב שילה. תוכלו למצוא ממש בכניסה ליישוב את מרכז המבקרים של "שילה הקדומה", שבו תוכלו ליהנות ממיצגים ארכאולוגיים מהתקופה הכנענית בתל שילה. כמו כן, תוכלו להשתתף מסיורים המתמקדים בהיסטוריה העתיקה של המקום, ומציעים הזדמנות נדירה להתחבר לעבר העמוק והמרתק של הארץ.

מכוורת שירת הארץ

אי שם באזור קרני שומרון נמצאת מכוורת "שירת הארץ", המציעה סיורים וסדנאות המראות את תהליך ייצור הדבש ומעבר לו. במתחם זה תוכלו למצוא גם את פרויקט ספארי הדבורים, שהוא ייחודי בארץ ותוכלו לקרוא עליו עוד מידע באתר שלנו. במכוורת המבקרים לומדים מקרוב על חיי הדבורים ועל תהליך הייצור של הדבש, ומקבלים הזדמנות לטעום מהדבש האיכותי המיוצר במקום. החוויה במכוורת היא חינוכית ומתוקה לילדים וגם למבוגרים, כיוון שמדובר במכוורת אורגנית הנמצאת מעל ואדי קנה ומציעה הזדמנות להבין את התרומה החשובה של הדבורים לסביבה ולחקלאות.

 

אטרקציות בשומרון

הנקודה הכפרית באיתמר

הנקודה הכפרית באיתמר היא משק חינוכי תיירותי, המציע אירוח בסגנון כפרי במאהל, מהראשונים באזור השומרון. במשק זה אשר הוקם בשנת 2002 על ידי דוד איציק ויוסף טויטו ז"ל, תוכלו לבקר גם במרכז העצמה לנוער באיתמר אשר מנציח את פועלו של יוסף. כמו כן, תוכלו ליהנות בנקודה הכפרית באיתמר מטעימות של מוצרי החקלאות המקומיים ומפעילויות לכל המשפחה כמו סדנת רעיית צאן. המקום המיוחד הזה משלב בפעילויות שהוא מציע גם סדנת מנהיגות לנוער, ואפילו אפשרות לצאת להתנדבות חקלאית ולסיור באזור. מעבר לכך, הנקודה הכפרית באיתמר נמצאת במקום המשלב בין נופי טבע מרהיבים על ההר לבין חוויה אותנטית ומקורית, המאפשרת למבקרים לחוות את החיים הכפריים ולהתרשם מהיופי והשלווה של האזור.

לסיכום

ביקור באזור השומרון מציע חוויה עשירה ומגוונת המחברת בין נוף קסום, היסטוריה עתיקה ומורשת תרבותית. מרכזי המבקרים השונים, המשקים החקלאיים, המכוורות ומתחמי התיירות המיוחדים מציעים חוויות ייחודיות המעשירות כל מי שמבקר בהם. עם מורשת מקראית עשירה שעליה תוכלו ללמוד באזור שילה ופעילויות מרתקות ונופים כפריים כמו בנקודה הכפרית באיתמר, אזור השומרון מציע למבקרים הצצה מפתה לישראל המקראית של ימי התנ"ך. חובבי הרפתקאות גם יכולים לענות לקריאת הטבע הפרועה והאותנטית באזור, על ידי טיולים ורכיבה על אופניים דרך נופי הרים מהממים או טעימות יין ביקבים המקומיים. השומרון הישראלי ממתין בכל יום לכל המבקרים שיגיעו לחוות חוויות שיישארו לזיכרונות מלמדים למשך חיים שלמים.

אטרקציות בשומרון

25/01/2024

לשיתוף הכתבה

חוות דעת

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

עסקים

לוגו צילום שלי באיור

כריכה קשה ורכה, ניילון ספרי ילדים, תיקון וחידוש

ירושלים

קופונים

תמונה חלופית לעסקים
כתיבת מזוזות, תפילין וספרי תורה. בדיקת תפילין ומזוזות ע"י סופר מומחה ירא שמיים חנות תשמישי קדושה בכוכב יעקב.
כוכב יעקב

קופונים

eHEt6apPOOpJUiBeKehuyr26qG097b2PSVaA46kD
מופע על חושי ייחודי, הצגה למבוגרים – ספר המדינה, ופעילות מניעה והעצמה לבני נוער והורים.
עפרה

קופונים

2364
מעבירה סדנאות אפיה וסדנאות שוקולד חוויתיות, מגבשות וטעימות בכל הארץ!
מעלה מכמש

קופונים

163
לנו יש הכל, צריך רק לשאול! מעל 5000 מוצרים.
שער בנימין

קופונים

346
בנייה קלה בשיטה אמריקאית. תוספות בנייה לבתים קיימים.
מעלה שומרון

קופונים

לכל העסקים

מאמרים

לכבוד פורים אני מכינה אוזני המן שמחזירים אותי לטעם הילדות מפוצצת בפרג. שמשאירה נקודות שחורות ברווחים של השניים. הקסם קורה כשמשתמשים בפרג טחון טרי טרי
לרגל ט"ו בשבט החלטנו לפנק אתכם במתכון בריא וטעים בטירוף של קרמבו תמרים מבית הצ'אנס האחרון
ורד טאייב סיני | הצ’אנס האחרון
איך בדיוק הופכים מאדם אנונימי אלמוני למתקין מזגנים מפורסם?
יהודה מילוסלבסקי
מצבים של חולשה ותשישות כרונית הפכו בשנים האחרונות נפוצים. הרפואה הסינית מטפלת גם בתסמינים הנפשיים וגם בתסמינים הפיזיים. לא תמצאו עוד שיטת טיפול שמצליחה לעשות זאת תוך השגת תוצאות מהירות ושימוש בטכניקות טיפול טבעיות בלבד.
ארלה בר דוד
כלי שיווקי חובה לכל עסק ב-2022
יהודה מילוסלבסקי
אמהות רבות היום מתמודדות עם הדילמה של האיזון בין קריירה לבין הבית, קל וחומר אמהות עצמאיות. יצאנו לפגוש את לינדה מרשל, בעלת קבוצת 'סגולה' שהוקמה במיוחד במטרה לעזור לאותן נשים להיות אפקטיביות במיוחד! שמענו ממנה על המורכבות, וגם קיבלנו כמה טיפים.
חן לילינטל
לא לא, אני לא מדברת על הקורונה.אלא על משהו חשוב הרבה יותר…
מירב מישלוב
היא עקבה אחרי במשך שנים היא רצתה בכל מאודה להרגיש טוב עם הגוף, עם המראה , עם הבריאות שלה אבל הקורונה דחתה את החלום שלה….
מירב מישלוב
copuns

אטרקציות בשומרון שכדאי לבדוק

אטרקציות בשומרון שכדאי לבדוק

תוקף:
עד גמר המלאי

יש להציג את הקופון לבית העסק

ברוך הבא

יצירת קשר עם דפי כתום

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים
להשאיר לנו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

כבשה יושבת

058-400-5801    |    [email protected]

058-400-5801    |    [email protected]    |

בחירת מסלול עסק

שימו את העסק שלכם על מפת ההתישבות.
אל תישארו מעבר לקו הירוק!

כבשה יושבת

מה טובו אוהליך

חינם!
לכל החיים
הכי נמכר!
רקע תחתון לדגלון

קראוון

₪149
+ מע״מ
בחודש

ישוב קבע

₪349
+ מע״מ
בחודש

וילת פאר

₪849
+ מע״מ
בחודש

הוספת עסק |

מסלול קראוון

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול קבע

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול וילה

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

נשלח!

בחירת לוח פירסום

כבשה יושבת

פרסום מודעות חינם
מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב ,יד שנייה
להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך
אנחנו נדאג לך

פרסום מודעות חינם מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב,יד שנייה. להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך!
אנחנו נדאג לך