רעיונות למתנות לאורחים בחתונה

02/08/2023

לשיתוף הכתבה

בשעה טובה עתידים לעמוד תחת חופה וקידושין? ובכן, לצד כל הדברים הגדולים שעליכם לחשוב עליהם, יש דבר אחד שממש לא כדאי לפספס ושחשוב להשקיע בו. אנחנו מדברים כמובן על המתנות לאורחים, דבר שכבר הפך די מזמן לסטנדרט של ממש, והאמת היא שזה אחד הדברים הנחמדים ביותר להעניק לאורחים שלנו – מזכרת קטנה מאירוע גדול. אם ככה, זה הזמן לחלוק כמה רעיונות נחמדים ומקוריים למתנות לאורחים בחתונה. בואו נדבר על מתנות שנוכל להכין בעצמנו וגם על מתנות שאפשר לרכוש. והכי חשוב – שיהיה בשעה טובה!

 

מתנות לאורחים בחתונה DIY

אם אתם זוג יצירתי ואוהבים להכין דברים בעצמכם, למה שלא תנסו לבחור בכמה מתנות DIY שתוכל להכין בקלות ממש לאורחים שלכם. יש הרבה מתנות ומזכרות לאירועים ובטח כבר יצא לכם להיתקל בכמה כאלו בעצמכם באירועים שהייתם מוזמנים אליהם, אבל האמת היא שאין דבר יותר מרגש וייחודי ממתנה שהכנתם לאורחים שלכם בעצמכם. הינה שלושה רעיונות מעולים:

 

עוגיות ממותגות באפייה ביתית

עוגיות ממותגות באפייה אישית הן מתנה מעולה תמיד. להכין עוגיות זה ממש קל ויש הרבה מאוד מתכונים פשוטים שתוכלו למצוא באינטרנט וכך להכין בעצמכם עוגיות מתוקות וטעימות לאורחים. את העוגיות אפשר לארוז בצנצנת קטנה וחמודה לשמירה על הטריות וכך המיתוג יכול לבוא לידי ביטוי בנקודות שונות. תוכלו לשים את המיתוג על הצנצנת עצמה בתוספת כיתוב אישי והשמות שלכם, וסרט שקושרים על הצנצנת, או אפילו על העוגיות עצמן בחומרים אכילים לכיתוב על בצק. שימו לב שכדאי לבחור במתכון של עוגיות ששומרות על טריות לאורך זמן ואפשר למצוא בקלות מתכונים כאלו באינטרנט. זוהי מתנה מתוקה וכיפית שהאורחים שלכם יכולים ליהנות ממנה גם כמה ימים לאחר האירוע עצמו.

ליקר תוצרת בית בבקבוקון אישי

עוד אפשרות נפלאה היא בקבוקונים קטנים וחמודים מלאים בליקר בהכנה ביתית. תוכלו למתג בקלות את הבקבוקונים במדבקה יפה וזוהי מתנה יפה וחמודה שיש לה ערך מוסף שהכנתם בעצמכם. אם מעולם לא יצא לכם להכין ליקר ביתי, דעו שמדובר באחד הדברים הקלים וזה ממש לא משהו שקשה לעשות. כל מה שצריך לעשות הוא לקנות סוכר ואת הפירות שמהם תרצו להכין את הליקר ולתת להם לתסוס יחד לזמן מה, ולאחר מכן להוסיף אלכוהול לכל התמיסה. יש הרבה מאוד מתכונים ושיטות להכנה באינטרנט, רק שימו לב שאתם עושים זאת מספיק זמן מראש לפני האירוע ושאתם מכינים כמות שתפסיק לבקבוקונים לכל האורחים.

 

תערובת תבלינים לתה שהכנתם בעצמכם

עוד מתנה מתוקה, מקורית ויפה היא תערובת תבלינים לתה שתכינו בעצמכם בבית. אפשר להכין תערובות כאלו מכל מיני סוגים של עלים, מתה שחור, ירוק או לבן, דרך קמומיל, לימונית, לואיזה ונענע ועד לתבלינים אקזוטיים יותר כמו בזיליקום וגרניום. כדי להכין תערובת תבלינים צריך לבחור קודם כל בעלים שאנחנו הכי אוהבים ולייבש אותם בצורה ייחודית, קודם כל באור השמש ורק לאחר מכן בתנור. מכאן והלאה כל מה שצריך הוא לארוז את התערובת בצנצנות ולאחר מכן נוכל למתג כל צנצנת ולהעניק בתור מתנה בחתונה. זוהי מתנה מתוקה ומקסימה שקל ומהיר מאוד להכין, ככה שזה בהחלט אחד הרעיונות המנצחים.

 

מתנות מקוריות לאורחים בחתונה

אם אתם פחות בעניין של להכין מתנות בעצמכם, שווה לדעת שתוכלו גם לרכוש מתנות בוטיק נחמדות וממותגות לחתונה שלכם. אם משקיעים טיפה מחשבה אפשר בהחלט למצוא מתנות מקוריות או לכל הפחות כאלו שאנשים תמיד שמחים לקבל, אפילו יותר מפעם אחת.

 

עציצי תבלין

עציצי תבלין הם מתנה מעולה ונהדרת שאנשים תמיד שמחים לקבל בחתונות. את התבלינים אפשר להמשיך ולגדל באדניות בבית או פשוט להמשיך ולגדל בעציץ שבו מקבלים אותם. האפשרויות לתבלינים הן איו-סופיות ואפשר לתת עציצים של תבלינים כמו בזיליקום, נענע, רוטה, שיבא, כוסברה, לימונית, לואיזה ועוד. רעיון מעולה אגב, הוא להשתמש בעציצי התבלין האלה בתור קישוט לשולחנות בחתונה. שמים כמה עציצים במרכז של כל שולחן ובסוף האירוע האורחים פשוט יכולים לקחת להם עציץ הביתה כמזכרת נפלאה.

 

זרעים לשתילה

ואם כבר בגינון עסקינן, למה שלא תתנו לאורחים שלכם זרעים לשתילה בתור מתנה? גם כאן אפשר בהחלט להתפרע ולהעניק אילו זרעים שאתם רוצים ברעיונות יפים ומקוריים. אם בא לכם לעשות את זה אפילו ייחודי יותר, תוכלו למצוא ערכות מוכנות לשתילה המכילים קופסה קטנה, אדמה, זרעים והוראות שתילה. את ההוראות אפשר לנסח בצורה כזאת של הקדשה אישית מהחתן והכלה וזוהי מתנה פשוט חמודה ונפלאה.

 

כרטיס הגרלה או גירוד

בחתונה החתן והכלה מקבלים מתנות וכסף מהאורחים, אז נכון שיהיה נחמד אם נוכל להעניק לאורחים שלנו מתנה בחזרה? אחד הטרנדים היפים ביותר של השנים האחרונות הוא הענקת כרטיסי הגרלה או כרטיסי גירוד. זה תמיד נחמד לצאת עם כרטיס הגרלה והרבה פעמים לזכות בכמה שקלים על הדרך. כמובן שגם כאן שווה בהחלט להשקיע בהחלט בהקדשה אישית מהחתן והכלה וזהו זיכרון קטן ונחמד, מתנה יפה ומקורית לאורחים בחתונה. אגב, הסטטיסטיקה אומרת שמתוך 300 כרטיסי הגרלה בחתונה, 2 עד 3 יהיו כאלו של פרס כספי יפה, ככה שאתם בהחלט מפרגנים ובגדול לאורחים שלכם.

 

לסיכום

אם ככה, אלו היו כמה רעיונות מנצחים ומקוריים למתנות לאורחים בחתונה. זה הזמן להתחיל לחשוב על המתנות שאתם הכי אוהבים ולתכנן בדיוק איך הכול הולך להיראות. ואם אתם בכלל מחפשים עדיין מקומות לאירועים ולא בטוחים איפה האירוע שלכם עתיד להתקיים, כאן תוכלו למצוא כמה רעיונות מנצחים ומקוריים, והכי חשוב – שיהיה בשעה טובה ומוצלחת, בסימן טוב ובמזל טוב!

למתנות לאורחים בחתונה

02/08/2023

לשיתוף הכתבה

חוות דעת

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

עסקים

רחימי

תשמישי קדושה

רחימי תשמישי קדושה' הינו עסק שהוקם בשנת 1977 על ידי רמי ועדנה רחימי בתל אביב.

קופונים

3755
שי נאמן סנטר בע"מ בחנות אולם תצוגה גדול ובו מבחר דלתות פנים, כלים סניטריים, ברזים, קרניזים ופרקטים.הכל בשירות אדיב ומקצועי
מודיעין עלית

קופונים

2339
רהיטים לבית טוב! כל הריהוט לבית כאן בשומרון. שירות אדיב, איכות בלתי מתפשרת ומחירים שווים.
קדומים

קופונים

OLrnHkXRl4vK0FMuvHiWSvRrs00Qqkc5yQ1BZ5p4
“הכהן חומרי בניין” היא החנות הגדולה והמתקדמת בבנימין לאספקת ציוד בנייה איכותי.
שילה

קופונים

66
מעיין עייש יוצרת תכשיטים, רקמות ועבודות יודאיקה כ-30 שנה. ביצירותיה מתבטאים סודות המתכות ואבני החן והקשר לארץ ישראל והמקדש.
יצהר

קופונים

השולחן המתוק
סדנאות שוקולד חוויותיות, סדנאות בישול, סדנאות שוקולד בשילוב עולם תוכן של ייעוץ ארגוני
עלי

קופונים

לכל העסקים

מאמרים

באתר תיירות בנימין השקיעו, ביקרו וכתבו על מגוון אטרקציות בחבל בנימין. אספנו לכם אותם לטעימה
תיירות בנימין
חשבתם אי פעם שישנם הרבה מונחים השייכים לחיים שנלקחו מתחום עולם הציור ?למשל: פרספקטיבה. מה היא פרספקטיבה בציור?
אורה עוזיאל
לרגל ט"ו בשבט החלטנו לפנק אתכם במתכון בריא וטעים בטירוף של קרמבו תמרים מבית הצ'אנס האחרון
ורד טאייב סיני | הצ’אנס האחרון
מתכון פשוט ובריא, מלא באגוזים וחומרי גלם איכותיים
אסור לנו לנום שנת ישרים, ולחלום את עתידנו. צריך לקום ולעשות מעשים – אבל מתוך אמונה גדולה. איך עושים? תשאלו את גיבורי גוש קטיף יבנה ויכונן. את אנשי נצרים. הם ידעו ללמד אותנו איך לחיות את החלום.
חנה קטן
חרמות מבית ומחוץ לא רק שלא ישברו אותנו, אלא רק יחזקו אותנו! דפי כתום בסרטון הסברה בינלאומי על המענה ההולם לרוצים לכלותינו.
מערכת דפי כתום
היום מתקצר והלילות מתארכים, יש צינה באויר ,הגשם מטפטף ,בני הבית מתכנסים בסלון, אני יודעת שכולם עוד מעט יהיו רעבים וזה בדיוק הזמן להכין מרק שיחמם לכולם את הבטן. 

חנה עגיב
ליוויתי מאות נשים לאורך השנים.יש 4 סיפורים שאני לא שוכחת.בכולם, הגיעו אלי אחרי שכבר רזו בעבר אך עלו בחזרה.
מירב מישלוב
מעבר לטעמן המשובח של העדשים, מה ערכן הבריאותי?
אליהו שכטר
copuns

רעיונות למתנות לאורחים בחתונה

רעיונות למתנות לאורחים בחתונה

תוקף:
עד גמר המלאי

יש להציג את הקופון לבית העסק

ברוך הבא

יצירת קשר עם דפי כתום

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים
להשאיר לנו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

כבשה יושבת

058-400-5801    |    [email protected]

058-400-5801    |    [email protected]    |

בחירת מסלול עסק

שימו את העסק שלכם על מפת ההתישבות.
אל תישארו מעבר לקו הירוק!

כבשה יושבת

מה טובו אוהליך

חינם!
לכל החיים
הכי נמכר!
רקע תחתון לדגלון

קראוון

₪149
+ מע״מ
בחודש

ישוב קבע

₪349
+ מע״מ
בחודש

וילת פאר

₪849
+ מע״מ
בחודש

הוספת עסק |

מסלול קראוון

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול קבע

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול וילה

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

נשלח!

בחירת לוח פירסום

כבשה יושבת

פרסום מודעות חינם
מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב ,יד שנייה
להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך
אנחנו נדאג לך

פרסום מודעות חינם מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב,יד שנייה. להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך!
אנחנו נדאג לך