מאמרים

איך לבחור צימר

21/09/2023

לשיתוף הכתבה

צימר הוא מקום נפלא לנוח בו עם המשפחה או לבלות בילוי זוגי אינטימי המרוחק מהשגרה העמוסה. בימינו אפשר לבחור ולהזמין בקלות צימרים באינטרנט, אך איך אפשר לדעת בדיוק מה מקבלים? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על סוגי צימרים קיימים ועל הדרך לבחור את הצימר שהכי מתאים לכם.

סוגי צימרים

יש כמה סוגים של צימרים המיועדים לחופשיות זוגיות או משפחתיות מכל הסוגים:

צימר עם בריכה פרטית

צימר עם בריכה פרטית הוא בחירה פופולרית של זוגות רבים המעוניינים בחופשה מפנקת ונעימה. יש הרבה מתחמים של צימרים בארץ שיש להם בריכה משותפת לכל האורחים, אבל מי שמעוניין בפרטיות שיא יכול ליהנות מבריכה שהיא רק של השוהים בצימר הספציפי שבחרתם. צימרים כאלו קיימים בכל הארץ כדי שתוכלו ליהנות מנוף מהמם ומשלווה מוחלטת היישר מהבריכה.

צימר למשפחות

צימר למשפחות הוא גם בחירה פופולרית בארץ משום שיש משפחות רבות המעוניינות לצאת לחופשה בארץ עם הילדים. צימרים כאלו קיימים בכל אזורי הארץ, ולאחרונה הייתה עלייה דרמטית בתיור בשומרון שהובילה משפחות רבות לנצל את ההזדמנות להתארח במגוון הצימרים למשפחות הנמצאים באזור. בצימרים האלו יש כל מה שהמשפחה צריכה לבילוי נעים ורגוע – חדרי שינה מעוצבים, מטבח מאובזר, מקלחת מרווחת וכל מיני אטרקציות מסביב המתאימות לכל המשפחה כמו ביקור באתרים היסטוריים, טיולי טבע קלים ומהנים ועוד.

צימר יוקרתי

צימר יוקרתי הוא החוויה הכי מיוחדת שאפשר לחוות בהקשר של חופשה בסגנון הזה. בכל רחבי הארץ יש צימרים המוגדרים כיוקרתיים שיש בהם בריכה פרטית גדולה ומחוממת (חיצונית או מקורה) ופינת ישיבה מאובזרת הנמצאת ליד הבריכה, ג'קוזי פרטי, מיטות שיזוף, סוויטה מרווחת ומאובזרת במגוון מוצרים כמו מכונת נספרסו וטלוויזיה חכמה, מגוון נשנושים ומארזים הכוללים יין ושוקולדים ואפילו שירותי ספא וארוחות שף. צימר יוקרתי הוא החוויה האולטימטיבית לשלווה ורוגע, אך שימו לב שהמחיר של חוויה כזאת הוא בהתאם לרמת השירות שמקבלים ועלול להיות די גבוה ביחס לתקציב הממוצע.

מיטה בצימר

צימר בטבע

אלו המעדיפים להתרחק כמה שאפשר מהאורבניות הישראלית יכולים לבחור בצימר בטבע. תוכלו לבחור צימר בשומרון, בגליל או בנגב כדי ליהנות מגישה מהירה למסלולי הליכה מעניינים וכיפיים או מקרבה לנקודות תצפית ולאטרקציות שונות. גם באזור הרי ירושלים יש לא מעט צימרים שבהם תוכלו ליהנות מחופשה מהנה בחיק הטבע.

צימר אוטובוס

אם אתם מטיילים המעוניינים לטייל בכל רחבי הארץ אך עדיין רוצים חוויית צימר מפנקת, צימר אוטובוס הוא אפשרות נהדרת. יש כמה חברות בארץ המציעות להשכרה אוטובוסים שעברו הסבה לצימר, ובתוכם תוכלו למצוא את כל מה שיש בצימר סטנדרטי – עיצוב מרשים, מיטות מרווחות וכל מה שאתם צריכים לחוויה מושלמת. האוטובוס פעיל לחלוטין ומאפשר לכם לנסוע לכל מקום בארץ מבלי להתפשר על הנוחות שבאזור הלינה. באמצעותו תוכלו להגיע למגוון אטרקציות בחבל בנימין, בנגב או ברמת הגולן, נקודות תצפית מהממות ולחניונים בשטח כדי ליהנות מצפייה בשמיים ובכוכבים ממש ליד החדר הנייד והמרווח שלכם.

איך לבחור את הצימר המתאים עבורכם?

יש מגוון צימרים בארץ שנראים טוב בתמונות והביקורות עליהם מושכות, אבל יש להביא בחשבון את הצרכים שלכם מהמקום לפני שאתם מזמינים חופשה ואירוח:

מקום בארץ

בדקו שהמקום הפיזי של הצימר מתאים לכם. בדקו את המרחק שלכם מהמקום ובחרו צימר שקל לכם להגיע אליו כדי להימנע מביטולים של הרגע האחרון. יש מקומות ארץ שבהם התיירות גבוהה, למשל בגליל, וייתכן ששם תמצאו כמות גדולה יותר של צימרים, אך אם אתם גרים רחוק מדי או שאין לכם רכב זמין ייתכן שתצטרכו לוותר עליהם ולבחור בצימר קרוב יותר או כזה שקל להגיע אליו.

נראות

העיצוב של הצימר והנראות שלו יכולים גם הם להיות שיקול חשוב. בסופו של דבר אתם מעוניינים בחופשה נעימה במקום יפה ולכן כדאי לבחון היטב תמונות שהעסק מציע, ובמקביל לבדוק תמונות שלקוחות פרסמו כדי לראות את התאמתם למציאות.

גודל

גודל הצימר צריך להתאים להרכב המשפחה שלכם – יש לוודא שיש בצימר די מיטות לאכלוס כל המשפחה. יש צימרים המיועדים לזוגות בלבד שיש בהם רק מיטה אחת, ואם אתם מתכננים חופשה שיש בה גם ילדים או אנשים אחרים ייתכן שהם לא יתאימו לכם.

תקציב

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת הצימר שבו תתארחו הוא המחיר שלו ללילה. כל צימר מציע תעריף אחר ולגיטימי מאוד להביא בחשבון בין הגורמים האחרים גם את המוטיבציה שלכם לשלם את המחיר המצוין כדי שתוכלו לצאת לחופשה בלי לקרוע את הכיס. שווה לבדוק אפשרויות לדילים ולהנחות ממועדונים מסוימים אם יש לכם.

לסיכום

צימרים הם אופציה מעולה לחופשה מרגיעה ונעימה בכל רחבי הארץ. יש מגוון סוגים שונים של צימרים המתאימים לאופי חופשה אחר ולהרכבים שונים של משפחות, ועליכם להביא בחשבון את הצרכים והרצונות שלכם כמו המקום בארץ או התקציב המקסימלי כדי שתבחרו נכון את הצימר לחופשה המושלמת.

 

צימר ביהודה ושומרון

21/09/2023

לשיתוף הכתבה

חוות דעת

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

עסקים

298

נטורופטית N.D

שקמה אשל – נטורופטית N.D, מטפלת ותיקה ומוסמכת, בוגרת הקולג' הישראלי לרפואה טבעית ומכללת רידמן בת"א ובשלוחת כנרת.
רותם

קופונים

2962

גן אירועים כפר עציון

אירוע ייחודי באוירה כפרית מול נוף מדהים ועוצר נשימה במאהל אירועים בכפר עציון. המאהל מקורה ומתאים לכל מזג אויר. מחירים מיוחדים.
כפר עציון

קופונים

WbQlDpuADGaHMRIAMZwCye9a3jzAlkLU7Db2wTZi

חוויה רוחנית מוסיקלית

חוויה עשירה של פנימיות ושירה, מזון לנשמה. סדנאות ומפגשים אישיים. בואי לשמוע את הניגון המיוחד רק לך, תני מקום לגעגוע שבך…
מודיעין עילית

קופונים

261

רואה חשבון

רואה חשבון באריאל. שירותי הנהלת חשבונות, חברות, עמותות ועצמאיים, הכנת משכורות, דו״חות שנתיים לחברות, עמותות ועמצאיים, הצהרת הון, והחזרי מס לשכירים.
אריאל

קופונים

57

קייטרינג לאירועים ושבתות

קייטרינג לאירועים בר/בת מצווה, בריתות, חנוכת בית/עסק, ארוחות עסקיות ועוד. קייטרינג לשבתות שבתות חתן/כלה, בר מצווה
עלי

קופונים

קטגוריית ביטוח

רואה חשבון

רואה חשבון c.p.a בעל משרד עצמאי. *הנהלת חשבונות לחברות ועמותות *דוחות כספיים לעצמאים,
שילה

קופונים

לכל העסקים

מאמרים

יצאנו לסופר מנחם באזור התעשיה בשילה לבדוק עם המומחים – איך בוחרים אבטיח טוב? תמיד מסופר מנחם לימד אותנו טיפים, נתן לנו לטעום – והתלהבנו
חן לילינטל
10 שאלות מצויינות בעניין עריכת צוואה בישראל
ג’קסון ושות’ – שירותי עריכת דין, נוטריון, ותרגום מקצועי
יצאנו למרכז הקניות ״לב עלי״ בישוב עלי בבנימין, לראות איך נראה עולם האופנה של נשות יהודה ושומרון.
חן לילינטל
פורים ידוע כחג המעניק חוויה עוצמתית בלתי נשכחת לילדים. מיד לאחר פורים נכנסים במרץ להכנות המייגעות לפסח. איזו חוויה מוטבעת בזיכרון ילדינו מההכנות לפסח? מתח, עצבנות, עבודה קשה שלא נגמרת, הורים עייפים ומותשים? ימים ארוכים שמחכים מתי יחלפו כבר? או שמא ילדינו שמחים על ההזדמנות לשחק הרבה במים וחומרי ניקוי?
עו"ס חדוה אריאל
מחקרים מראים כי אדם ממוצע סוחב משהו כמו 6 ק"ג של פסולת שדבוקה לרירית המעי הגס שלו, שגם אכילה בריאה לא תמיד תצליח לנקות.
נעה מיכאלי
מהם ה"שייקים הירוקים" ומה כל כך חשוב בהם?
אליהו שכטר
copuns

איך לבחור צימר

איך לבחור צימר

תוקף:
עד גמר המלאי

יש להציג את הקופון לבית העסק

ברוך הבא

יצירת קשר עם דפי כתום

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים
להשאיר לנו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

כבשה יושבת

058-400-5801    |    [email protected]

058-400-5801    |    [email protected]    |

בחירת מסלול עסק

שימו את העסק שלכם על מפת ההתישבות.
אל תישארו מעבר לקו הירוק!

כבשה יושבת

מה טובו אוהליך

חינם!
לכל החיים
הכי נמכר!
רקע תחתון לדגלון

קראוון

₪149
+ מע״מ
בחודש

ישוב קבע

₪349
+ מע״מ
בחודש

וילת פאר

₪849
+ מע״מ
בחודש

הוספת עסק |

מסלול קראוון

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול קבע

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול וילה

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

נשלח!

בחירת לוח פירסום

כבשה יושבת

פרסום מודעות חינם
מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב ,יד שנייה
להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך
אנחנו נדאג לך

פרסום מודעות חינם מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב,יד שנייה. להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך!
אנחנו נדאג לך