אירועים

ארגון חתונה – איך תארגנו את החתונה המושלמת?

30/08/2023

לשיתוף הכתבה

ארגון חתונה הוא משימה שיכולה להיות מהנה ומחברת, אבל מצד שני היא גם יכולה להיות משימה לא פשוטה. כדי שתוכלו ליהנות מחתונה בסטייל שלכם שתגיעו אליה בכיף ובלי הלשון בחוץ, אתם חייבים לעבוד עם לוחות זמנים ותוכנית מסודרת. במאמר שלפניכם נחלוק איתכם את כל הטיפים שיעזרו לכם להתמודד עם האתגרים שבארגון חתונה

איך לארגן חתונה?

יש הרבה צעדים קטנים במהלך הדרך לארגון החתונה המושלמת, ואלו הם ארבעת השלבים החשובים ביותר שצריך לעבור:

 

בדקו מה התקציב שלכם

התקציב הוא הנושא החשוב שצריך להנחות אתכם בעת ארגון החתונה. זה לא אומר שאתם חייבים שיהיה לכם הרבה כסף נזיל, פשוט משום שמרבית החתונות מכסות את עצמן דרך המתנות שמקבלים מהאורחים. בשלב הראשון אתם צריכים לבדוק מהו התקציב שלכם ולנסות להעריך את ההכנסות שלכם מהמתנות. אם יש לכם חסכונות שנועדו למימון החתונה, אפשר להוסיף גם אותו לחישוב. אחרי שהגעתם לסכום המשוער, מומלץ להוסיף לו עוד עשרה אחוזים כדי לכסות הוצאות בלתי צפויות בהמשך הדרך. מכאן יהיה לכם הרבה יותר קל לתכנן את האירוע וחשוב מאוד להקפיד שלא לחרוג ממסגרת התקציב כדי שלא תישארו עם חובות.

 

מקום ותאריך

אחרי שהתקציב הוגדר, זהו הזמן למצוא מקום לחתונה ולקבוע תאריך. את הצעד הזה חשוב לעשות כמה שיותר מוקדם ולזכור שהרבה גני אירועים ואולמות מתמלאים באירועים חודשים מראש קדימה. זה נכון במיוחד למקומות הפופולריים ביותר ובעונות השיא של חתונות, בייחוד בימי חמישי שהם המבוקשים ביותר. מהרגע שבו תצליחו לשריין מקום שאתם מתחברים אליו ותמצאו תאריך שנוח לכם ולכל הסובבים, יהיה לכם קל יותר ורוב העניינים האחרים שבארגון החתונה כבר יזרמו פחות או יותר מעצמם. בנקודה הזאת אתם צריכים כדאי לפתוח את היומן, למצוא כמה תאריכים אפשריים ולהרים טלפון לכל המקומות המעניינים אתכם כדי לבדוק אם הם פנויים.

ארגון חתונה טיפים מדפי כתום

רשימת מוזמנים

את רשימת המוזמנים רצוי לגבש עוד לפני שאתם סוגרים עם מקום האירוע כדי שתוכלו לעדכן אותם במספר המוזמנים המשוער. המלאכה הזאת אינה תמיד פשוטה, אבל עם קצת סבלנות תוכלו להגיע לכמות די מדויקת. חשוב לשבת ביחד, להתייעץ עם בני המשפחה לגבי המוזמנים וגם לחשוב ביניכם אם אתם מכוונים לחתונה גדולה והמונית או דווקא לחתונה קטנה ואינטימית יותר. הביאו בחשבון שבין 10 ל-20 אחוזים מהמוזמנים לא מגיעים בסופו של דבר, כדי שתוכלו למסור לגן האירועים או לאולם שבו תעשו את האירוע מספר משוער שיהיה מציאותי ככל האפשר.

 

ספקים

כעת מגיע השלב של בחירת הספקים ויש לא מעט כאלו שאתם צריכים לבחור בהם כמו שירותי קייטרינג אם אתם חוגגים באולם שאינו מספק מזון בעצמו, צוות צלמים שיתעד את האירוע, הדיג׳יי שירקיד אתכם ואת האורחים, שמלת כלה מעוצבת, אנשי המקצוע שיהיו אחראים על האיפור והשיער של הכלה ביום החתונה וכן הלאה. כאן כדאי ליצור מסמך מסודר, לכתוב בדיוק למי אתם רוצים לפנות, לקבל כמה הצעות מחיר מכל ספק ולבנות לעצמכם את הצוות העונה על הדרישות שלכם וגם עומד במסגרת התקציב.

 

ארגון חתונה בטבע

אם החלטתם ללכת על חתונה בטבע שבו צריך לארגן ולבנות הכול מאפס, אתם צריכים להיות מוכנים למשימה מורכבת הרבה יותר. באירועים כאלו צריך לדאוג פחות או יותר להכול, החל בסידור וניקיון של השטח, דרך שירותים לאורחים ומקומות חנייה, אוכל, הקמת עמדה לצלם וכלה בשירותי תאורה והגברה. זאת הסיבה שחתונות בטבע הן גם יקרות הרבה יותר וצריך להביא זאת בחשבון. אם החלום שלכם הוא להתחתן בטבע ואתם מוכנים להגשים אותו, הטיפ החשוב ביותר הוא להתחיל בארגון לפחות חצי שנה מראש. דרך מצוינת להרים אירוע כזה בלי הרבה כאב ראש וסיכונים הוא לשכור את השירותים של מפיק או מפיקת חתונות מקצועיים שיעשו הכול בשבילכם.

 

ארגון חתונה קטנה

זוגות רבים מעדיפים חתונה קטנה ואינטימית יותר על פני חתונה גדולה שיש בה מאות משתתפים. נראה כי יש זוגות הסבורים שארגון של אירועים קטנים הוא בהכרח פשוט יותר מארגון של אירוע גדול, אבל האמת היא שזה לא בהכרח נכון תמיד. צריך לזכור שעל אף שחתונה קטנה כוללת מספר קטן יותר של משתתפים, היא עדיין מחייבת אותנו לחשוב על כל הפרטים הקטנים. לפעמים דווקא משום שמדובר בחתונה קטנה עולה הצורך לשים לב ביתר שאת לפרטים הכי קטנים.

 

ארגון חתונה טיפים

הינה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להקל את התהליך של ארגון החתונה המושלמת:

  • תכנון מוקדם – התחילו לתכנן זמן רב מראש כדי שתוכלו לשריין את המקום המועדף עליכם, את הספקים הטובים ביותר ואת התאריך הטוב ביותר בשבילכם. תכנון מוקדם מפחית מתח בתהליך ופותח לפניכם מגוון אפשרויות בחירה
  • האצלת סמכויות – אל תנסו לעשות הכול לבד. חלקו משימות לחברים ובני משפחה שיעזרו לכם
  • עבודה מסודרת ומאורגנת – השתמשו בכלים מתקדמים כמו גיליונות אלקטרוניים או אפליקציות לתכנון חתונה כדי לעקוב אחר רשימות האורחים, חוזים מול ספקים ולוחות זמנים. הארגון וסדר יעזרו למנוע מקרים בלתי צפויים של הרגע האחרון
  • תקשורת – שמרו על תקשורת פתוחה עם בן או בת הזוג ועם כל בעלי המקצוע האחראים על שירותים בחתונה שלכם. הגדירו בצורה ברורה את הציפיות וההעדפות שלכם כדי להבטיח שהכול מתיישר עם החזון שלכם לאירוע

 

לסיכום

חתונה היא אירוע מרגש של פעם בחיים, ולכן צריך לתכנן אותה בסבלנות ומתוך מחשבה. אם תאמצו את הטיפים החשובים שחלקנו תוכלו להגיע ליום המיוחל בנחת וליהנות מהחתונה שתמיד חלמתם עליה.

 

ארגון חתונה טיפים מדפי כתום

30/08/2023

לשיתוף הכתבה

חוות דעת

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

עסקים

תמונה חלופית לעסקים

בגדי ים וספורט ובגדי יום יום צנועים לנשים

בגדי ים וספורט ובגדי יום יום צנועים של המייצרת והמעצבת מרסי ראפ. תוצרת כחול לבן.
כוכב יעקב

קופונים

הצריף של תמרי

צימרים, בריכה פרטית ושלל אטרקציות

מתחם צימרים מפוארים למשפחה או לזוג עם ג'קוזי ענק, מסך LCD, מרפסת גדולה לארוחות מול השקיעה.
יקיר

קופונים

10 (1)
קוסמטיקה טבעית וצמחי מרפא. 100% מוצר טבעי והומוגני לעור. מנחה סדנאות ליצירת מוצרי קוסמטיקה טבעיים.
רותם

קופונים

1104
חברת מתן פתרונות חימום מתמחה בהקמת מערכות חימום תת רצפתיות ויישום פתרונות חימום מים והסקה על ידי שימוש בטכנולוגית חימום ייחודית –משאבות חום.
עלי

קופונים

Du5aMF3svywLVttQlHMjJ4tzDspvPYO644p2fqgH
מתמחים בבניה קונבנציונלית, קלה ומתועשת, ובניה ירוקה. שלד ועבודות טיח וגמר. עבודה עברית. יחס אישי, עבודה איכותית ומדויקת. עמידה בלוחות הזמנים
קידה

קופונים

2879

הרצאה מרתקת

אפרים מנשרי, מחברי הנהגת נוער גוש קטיף, מספר את סיפורו המרתק של גוש קטיף מנקודת מבטו של נוער הנאבק על ציונות וכבודה של ארץ ישראל.
שומריה

קופונים

לכל העסקים

מאמרים

היה זה בערב קיצי באחד מבתי הילדים הקטנים והצפופים בקיבוץ שעלבים בדיוק לפני 40 שנה.. ישבו סביב כמה בני משפחה וחברי קיבוץ שהכינו עבורנו סעודת שבע ברכות. ונכחו גם חתן וכלה נבוכים ומרוגשים.
ד"ר חנה קטן
מהם ה"שייקים הירוקים" ומה כל כך חשוב בהם?
אליהו שכטר
איך עוזרים לנער מתבגר לקחת אחריות? איך עוזרים לו להתמודד עם המציאות המורכבת שהוא ייתקל בה?
עדיאל שרעבי
עוגת האגוזים של פסח היא עוגה רכה עדינה ועשירה, בלי טיפת קמח, שאפשר להכין גם פרווה. אפשר לקשט אותה ואפשר פשוט להגיש אותה כמו שהיא
חנה עגיב
בליל ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות, נוהגים לסדר שולחן ערוך מכל פירות האילן, ומכל פירות הארץ, ומברכים "שהחיינו" על פרי חדש. סדר ט"ו בשבט מבית רשת "על המשקל" ובנוסף מתכון מעולה!
על המשקל
copuns

ארגון חתונה – איך תארגנו את החתונה המושלמת?

ארגון חתונה – איך תארגנו את החתונה המושלמת?

תוקף:
עד גמר המלאי

יש להציג את הקופון לבית העסק

ברוך הבא

יצירת קשר עם דפי כתום

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים
להשאיר לנו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

כבשה יושבת

058-400-5801    |    [email protected]

058-400-5801    |    [email protected]    |

בחירת מסלול עסק

שימו את העסק שלכם על מפת ההתישבות.
אל תישארו מעבר לקו הירוק!

כבשה יושבת

מה טובו אוהליך

חינם!
לכל החיים
הכי נמכר!
רקע תחתון לדגלון

קראוון

₪149
+ מע״מ
בחודש

ישוב קבע

₪349
+ מע״מ
בחודש

וילת פאר

₪849
+ מע״מ
בחודש

הוספת עסק |

מסלול קראוון

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול קבע

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול וילה

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

נשלח!

בחירת לוח פירסום

כבשה יושבת

פרסום מודעות חינם
מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב ,יד שנייה
להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך
אנחנו נדאג לך

פרסום מודעות חינם מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב,יד שנייה. להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך!
אנחנו נדאג לך