אירועים

גן אירועים בטבע – המלצות איך לבחור את המקום המושלם לאירוע שלכם

27/08/2023

לשיתוף הכתבה

בין שמדובר באירוע החתונה שלכם, בחגיגת בר או בת מצווה, באירוע ברית או בכל סוג אחר של חגיגה במשפחה, אם אתם מעוניינים לחגוג בקסם של הטבע, אתם חייבים לבחור את המקום המושלם לזה. אז איך עושים את הבחירה הנכונה? כדי לענות על השאלה הזאת, ריכזנו עבורכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לוודא שאתם בוחרים במקום המושלם שבו המסיבה שלכם תיראה בדיוק כמו שחלמתם

איך דמיינתם את האירוע שלכם?

כל תכנון של אירוע חייב להתחיל בחזון, וזה נכון גם לבחירה של גן האירועים. האם דמיינתם אירוע באווירה הפסטורלית והמיוחדת של יערות ושל חורש ים תיכוני? האם אתם מכוונים לחוויה המיוחדת של אירוע בכרמים, או שכשדמיינתם חגיגה בטבע חשבתם דווקא על הנוף של הים הכחול? חשבו היטב על החוויה שמדברת אליכם באמת, ולהימנע מלערוך אירוע בטבע רק כדי שתוכלו לומר שזה מה שעשיתם. כמובן שצריך לזכור תמיד שהבחירה במקום האירוע תשפיע במידה רבה גם על בחירות אחרות, כמו איפה האורחים ירקדו ואיפה ימוקם מתחם המזון, היכן יהיה אפשר לחנות ואם יהיה צורך לדאוג למבנה של שירותים ניידים. נכון, פעמים רבות זוגות המתכננים חתונה נאלצים להתפשר בין הרצוי למצוי, אבל אפשר בהחלט להגיע לחוויה החלומית כמו שתמיד רציתם באמצעות התכנון הנכון.

 

הגדרת תקציב

החלק הבא והחשוב לא פחות הוא להגדיר במדויק את התקציב לאירוע שלכם. צריך לזכור שבדרך כלל אירועים בטבע הם כאלו שהמחיר שלהם הוא גבוה יותר, בייחוד אם אלו מקומות שבהם אתם צריכים לדאוג לכל הדברים – ארגון המקום, שולחנות וכיסאות, עמדה לדיג׳יי וכן הלאה. פעמים רבות נוצר מצב שמחליטים לערוך אירוע במקום מסוים ואהוב מאוד מבלי להביא בחשבון את שיקולי התקציב. בנקודה הזאת רבים מגלים כי עלות האירוע היא גבוהה מאוד, לפעמים הרבה מעבר למצופה, ונוצרות בעיות שונות בארגון האירוע. על כן, ההמלצה שלנו היא להגדיר תקציב מדויק מראש (ונסו להעריך את שווי המתנות שתקבלו כדי להבין אם הן יכסו את האירוע או שתצטרכו להשלים עוד סכום כסף מכיסכם) ולהוסיף עליו עוד עשרה אחוזים על הוצאות בלתי צפויות.

 

מה כלול באירוע בגן האירועים?

עוד שאלה חשובה למדי היא מהם השירותים הכלולים במקום שבו אתם בוחרים. האם אתם מקבלים עמדות בר ודיג׳יי? האם למקום יש חברת קייטרינג משלו, ואם כן אז האם אפשר להביא חברה חיצונית לבחירתנו? עד איזו שעה המקום עומד לרשותנו והאם יש צורך לפנות אותו בשעה מסוימת? חשוב לשאול כל שאלה לבדוק את הפרטים הכי קטנים כדי לא להיות מופתעים במהלך התכנון או ביום האירוע. חשוב מאוד להבין מהרגע הראשון שיש הרבה מקומות לאירועים ברחבי הארץ, אבל לא כל מקום מציע אותו דבר. תוכלו למשל למצוא גני אירועים שבהם כל מה שיציעו לכם זה את המקום עצמו, ואתם תהיו חייבים לדאוג לכל השאר, לפעמים אפילו ברמת השולחנות והכיסאות. מנגד, יש מקומות כאלו המציעים חבילת שירותים שלמה ואתם לא צריכים לדאוג לכלום, אפילו לא למוזיקה ולתאורה.

 

 

גן אירועים בטבע - המלצות איך לבחור את המקום המושלם לאירוע שלכם

אהבה ממבט ראשון – בדיקת גני אירועים פוטנציאליים

לאינטואיציה שלכם יש תפקיד חשוב בבחירת גן האירועים שבו תקיימו את החתונה או כל אירוע אחר. בדיוק בגלל זה אסור לעולם לבחור גן אירועים מבלי לבקר בו קודם לכן. חשוב מאוד לקבוע פגישה עם בעלי המקום ולבדוק מקרוב כל אחת מהאפשרויות השונות העומדות לפניכם כדי לקבל כמה שיותר מידע ולהחליט מהו המקום הכי טוב בשבילכם. רגע לפני שאתם מתחילים לשאול את כל השאלות החשובות, קחו שנייה אחת עם עצמכם (מבלי שנציגי האולמות והגנים נמצאים לידכם ומחכים לתשובה) ונסו להבין איך המקום הזה גורם לכם להרגיש. האם בתחושת הבטן הראשונית שלכם יש הרגשה שזה יכול המקום המתאים לכם ביותר? אם זה לא ממש ככה, כנראה עדיף לחפש אופציות אחרות.

 

המלצות מזוגות

אחרי שהגעתם לשלב שבו כבר מצאתם את המקום המושלם, האם כדאי לסגור מייד תאריך? האמת היא שכדאי קודם לקבל המלצות (וגם דיס-המלצות) מזוגות אחרים שכבר חגגו באותו המקום. הסיבה לכך היא שלא חסרים מקומות יפים מצד אחד, אך מנגד הם לא מצטיינים בשירות טוב ולא יודעים לתת לזוגות את החוויה המושלמת שבאמת מגיעה להם. לכן כדאי לגשת לזוגות שכבר חגגו בגן האירועים הספציפי שבחרתם ולשמוע את דעתם ואת החוויה שלהם. שימו לב שבדרך כלל נציגי המקום יציעו לכם אנשי קשר וזוגות מטעמם שבוודאות ימליצו על המקום. העצות וההמלצות שלהם יכולות לעזור, אבל כדאי לאתר בנוסף גם זוגות בלתי תלויים שלא קשורים למקום.

 

מסתכלים על הפרטים הקטנים

לבסוף, חשוב מאוד לדבר על החשיבות של בחינת הפרטים הקטנים. חשוב בהחלט לבדוק איך המקום נראה במציאות וכמה אנשים יכולים להתארח בו, אבל יש עוד עניינים קריטיים לא פחות שכדאי לבדוק. למשל – מהו גובה המקדמה שיש לשלם, מי אחראי על התאורה וההגברה במקום, מה כולל העיצוב הבסיסי, אם יש ביטוח, מהו הסכום הנדרש לתשלום במקרים שלא מגיעים למספר המוזמנים ועוד. קחו לכם כמה זמן לעבור על כל הנושאים החשובים האלו, רשמו אותם לפניכם וודאו שאתם מקבלים מבעלי המקום את כל התשובות שאתם צריכים.

 

לסיכום

החיפוש אחר גן אירועים לאירוע החלומי שלכם הוא אינו מטלה קלה, אך בעזרת תכנון נכון הוא לגמרי אפשרי. כדאי להתחיל כמה חודשים מראש ולא לחכות לרגע האחרון כדי לא להילחץ ולהספיק גם ליהנות מהטבות של הזמנה מוקדמת. באתר שלנו תוכלו למצוא כמה מגני האירועים המובילים והטובים בישראל כדי לחגוג את האירוע המושלם הבא שלכם.

 

גן אירועים בטבע - המלצות איך לבחור את המקום המושלם לאירוע שלכם

27/08/2023

לשיתוף הכתבה

חוות דעת

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

עסקים

1123

נוה דקלים - יד בנימין

מגזרות נייר בעיצובים מרהיבים ובמגוון נושאים. ניתן להזמין תמונות בעיצוב אישי.
יד בנימין

קופונים

373

איתור ותיקון נזילות

בטחון מ-א' ועד גג! – איתור נזילות – בדיקת נכס לצורך קנייה / מכירה
עלי

קופונים

תמונה חלופית לעסקים

בגדי ילדים ונוער

לבוש. בגדים. אהבה. – חנות לבגדי ילדים ונוער במרכז לב עלי. מחלקת בגדי נערות המותאמת לציבור הדתי לאומי. שירות אישי מכל הלב.
מרכז לב עלי

קופונים

298

נטורופטית N.D

שקמה אשל – נטורופטית N.D, מטפלת ותיקה ומוסמכת, בוגרת הקולג' הישראלי לרפואה טבעית ומכללת רידמן בת"א ובשלוחת כנרת.
רותם

קופונים

2071
בין מרחבי נוף מדברי ושלו, ממוקם מתחם אירוח המציע שתי בקתות עץ – בקתות יונתן, שבישוב הדתי נווה.
נווה

קופונים

תמונה חלופית לעסקים
בר המשכן – אוכל, מוזיקה, וחברים. מה בשבילכם? טאקוס אסאדו? טאקוס עגל? ג׳-ד׳ ספיישל טאקוס 20:00-23:30 ה׳ ומוצש ים נשנושים 21:30-00:30
שילה

קופונים

לכל העסקים

מאמרים

התכשיט לכל עסק
יהודה מילוסלבסקי
ליוויתי מאות נשים לאורך השנים.יש 4 סיפורים שאני לא שוכחת.בכולם, הגיעו אלי אחרי שכבר רזו בעבר אך עלו בחזרה.
מירב מישלוב
מסתבר שהגישה של האדם לבריאותו ומצבו הנפשי, שמח או עצוב, משפיעים על תהליכי הריפוי של מחלות וחלילה הפוך.
אליהו שכטר
באתר תיירות בנימין השקיעו, ביקרו וכתבו על מגוון אטרקציות בחבל בנימין. אספנו לכם אותם לטעימה
תיירות בנימין
עוגת האגוזים של פסח היא עוגה רכה עדינה ועשירה, בלי טיפת קמח, שאפשר להכין גם פרווה. אפשר לקשט אותה ואפשר פשוט להגיש אותה כמו שהיא
חנה עגיב
לילידים הצעירים שנולדו היישר למהפכה הדיגיטלית, יש כמות עצומה של צילומים, אולם בהתאמה גמורה – גם כמות פחותה של אלבומים. לילד האחרון אין אפילו אלבום לברית… "לא נורא" אמרנו תמיד, "כשיהיה זמן, נדפיס"… אבל זמן אף פעם אין, ולהדפיס – לא מדפיסים. רק לאחרונה, וכנראה שזה מגיע עם הגיל, חלחלה בי ההכרה למשמעות האמתית של המהפכה שהתרחשה מתחת לאפינו.
ברוך גרינברג – סטודיו בר
נסענו לשילה הקדומה לפגוש את שמשון שהקים את טרקטורוני שילה. גילינו אטרקציה איכותית, בנופים עוצרי נשימה ובמסלול יפה במיוחד. ראינו שיש גם דרכים ממש כיפיות לחזק את ההתיישבות ביהודה ושומרון.
חן לילינטל
הרפואה הסינית אינה מטפלת ב"עודף משקל" כשלעצמו, אלא במצב האנרגטי המונח ביסוד התופעה והמוביל למשקל העודף
ארלה בר-דוד
copuns

גן אירועים בטבע – המלצות איך לבחור את המקום המושלם לאירוע שלכם

גן אירועים בטבע – המלצות איך לבחור את המקום המושלם לאירוע שלכם

תוקף:
עד גמר המלאי

יש להציג את הקופון לבית העסק

ברוך הבא

יצירת קשר עם דפי כתום

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים להשאיר לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

נשמח לשמוע מכם!
אתם מוזמנים
להשאיר לנו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

כבשה יושבת

058-400-5801    |    [email protected]

058-400-5801    |    [email protected]    |

בחירת מסלול עסק

שימו את העסק שלכם על מפת ההתישבות.
אל תישארו מעבר לקו הירוק!

כבשה יושבת

מה טובו אוהליך

חינם!
לכל החיים
הכי נמכר!
רקע תחתון לדגלון

קראוון

₪149
+ מע״מ
בחודש

ישוב קבע

₪349
+ מע״מ
בחודש

וילת פאר

₪849
+ מע״מ
בחודש

הוספת עסק |

מסלול קראוון

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול קבע

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

הוספת עסק |

מסלול וילה

אתם מוזמנים להשאיר לנו את הפרטים שלכם
וניצור אתכם קשר בהקדם

כבשה יושבת

נשלח!

בחירת לוח פירסום

כבשה יושבת

פרסום מודעות חינם
מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב ,יד שנייה
להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך
אנחנו נדאג לך

פרסום מודעות חינם מה שעליך לעשות זה לבחור קטגוריה: נדל"ן, דרושים, רכב,יד שנייה. להגיש את הטופס המבוקש, ולחייך!
אנחנו נדאג לך