מתחם אירוח בת עין

בהרי יהודה בבת עין בגוש עציון ,בנוף פסטוראלי ,מתחם אירוח למשפחות,זוגות,או יחידים
עד 20 איש .
קרוב למעיינות,מסלולי טיולים ואטרקציות

קרא עוד »

וילה ברון

וילה ברון נמצאת ביישוב בת עין, מול נוף משגע וטבע קסום. מתאימה לזוגות ולמשפחות. כחצי שעה מירושלים ו20 דקות מבית שמש.

קרא עוד »

אתנחתא

צימר בוטיק-ספא חדש, מעוצב, יוקרתי ונעים. לזוגות. בקצה הכפר, בתוך הטבע. מאובזר, ממוזג, ג'קוזי, DVD. סאלון+מטבחון, חדר שינה ומרפסת לנוף.

קרא עוד »

צימרים בגוש עציון – המקום המושלם לחופשה שלכם

אם אתם מחפשים לצאת לחופשה מושלמת למשפחות, לזוגות או לקבוצת חברים, צימרים בגוש עציון הם בחירה נהדרת. הם מוקפים בנופים מהממים, באטרקציות מעניינות ובהרבה מסלולי טבע מרשימים, והם גם קרובים לכל היישובים החשובים באזור. הצימרים מאובזרים בכל מה שתצטרכו לחופשה מרגיעה ומהנה, והם מאובזרים בכל הציוד החדשני והדרוש לנופש בלי דאגות.

צימר בגוש עציון עם בריכה פרטית

באתר דפי כתום תוכלו להזמין חופשה בצימר בגוש עציון עם בריכה פרטית, שיש בהם את כל מה שאתם צריכים כדי לשכוח מהשגרה ולהירגע מול הנוף המהמם של האזור. הצימרים שבאתר שלנו מרווחים ומעוצבים בסטייל מפואר, והם מאובזרים היטב כדי לספק לכם חוויה רגועה ומהנה בטיול שלכם. בין שאתם מתכננים להישאר למשך כל החופשה בצימר או לצאת לטיול באזור, הבריכה הפרטית תחכה לכם לטבילה מרעננת בבוקר או לשחייה לילית שלווה.

צימרים בגוש עציון לזוגות

באתר שלנו תוכלו למצוא רשימה מומלצת של צימרים בגוש עציון לזוגות המעוניינים בחופשה רומנטית ומהנה שבה תוכלו להתרכז רק בחוויות ובזיכרונות שתצברו יחד. הצימרים המומלצים באתר שלנו מרווחים ומאובזרים כדי שתוכלו לעשות הכול משם ולשכוח מהעולם סביבכם.

צימרים בגוש עציון למשפחות

גם להורים עם ילדים מגיע ליהנות מחופשה מהנה – אתם מוזמנים להסתכל ברשימת הצימרים בגוש עציון למשפחות הנמצאים באתר שלנו, היכולים לארח גדלים שונים של משפחות לנופש מהנה באזור הכי יפה בארץ. יש ברשימה שלנו וילות ובתי אירוח שונים המיועדים בדיוק למשפחות, ויש בהם את כל מה שתצטרכו כדי ליהנות בלי דאגות מחופשה מלאת טיולים, שלווה והנאה בחיק המשפחה.