כמה עולה קידום ממומן בגוגל?

מה כוללת חבילת הקידום שלכם?

או במילים אחרות, על מה אתם הולכים לשים את הכסף שלכם?

פרט לכסף שמפרסמים נדרשים להשקיע בפרסום הממומן, חבילת הפרסום עשויה לכלול גם את הדברים הבאים:

* שדרוג או הקמת אתר

* בניית דף נחיתה

* כתיבה שיווקית

* התקנת מערכות אנליטיות (גוגל אנליטיקס, מפות חום)

* שימוש במערכת דיוור

* שירותי מדידת שיחות

* תוכנות ומערכות שונות

מומלץ לבדוק מול מומחה לקידום ממומן בגוגל כמה נדרש להוסיף עבור השירותים הללו, כי בדרך כלל הם לא כלולים בעלות הפרסום הבסיסית בגוגל.


שיטות תשלום עבור קידום ממומן

עלויות הקידום הממומן מתחלקות ל- 3:

1. עלות הפרסום שעוברת למערכת הפרסום של גוגל (Google Ads).

2. עמלת ניהול הקמפיין שעוברת למנהל הקמפיינים.

3. עלויות נוספות.



שיטת הכל כלול 

בשיטה זו המפרסם מקבל מחיר אחד לכל מאמצי השיווק שיושקעו. היא פחות מומלצת מכיוון שהנטייה של מנהל הקמפיינים היא לחסוך בעלויות. בדרך כלל זה על חשבון הלקוח.

שיטת האחוזים

מנהל הקמפיינים עשוי לדרוש אחוז מסויים מסך תקציב הפרסום. גם שיטה זו פחות מומלצת, כי מנהל הקמפיינים ישאף להגדיל את התקציב, ולא תמיד בצדק.

שיטת התשלום לפי שעה


מחיר שעת עבודה פרילנסר מקדם אתרים יכולה להגיע ל- 300 ₪ בשעה, אך השיטה הזו לא מתאימה לקידום הממומן בגוגל, מכיוון שקמפיינים יציבים יניבו רווח נמוך למקדם, ואילו קמפיינים פחות איכותיים ידרשו מהמקדם לעבוד קשה יותר, מה שייצור יחס הפוך בין ההשקעה הכספית למידת ההצלחה של הקמפיין ולא יהיה רווחי למקדם שיצליח לקדם אתכם.

עמלת ניהול חודשית קבועה

שיטת הריטיינר היא השקופה וההוגנת מכולן. הלקוח יודע על מה הוא משלם, הקמפיינר יודע למה הוא מתחייב, והמחירים די אחידים בשוק. הם עומדים בדרך כלל על 1,500 ₪ לחודש (לא כולל עלויות הקידום).


פרסום בגוגל השוואת מחירים

פרסום אצל פרילנסר מתחיל – איכות המוצר בהתאם למחיר

בדרך כלל מדובר בקמפיינר שסיים קורס מקוון או שטרם צבר ניסיון מוכח ומוכן לגבות עמלה נמוכה יחסית (500-1000 ₪) בשיטת "שותף +". יש לכך יתרונות כמו אמביציה גבוהה ומחיר נמוך מהשוק, אך החסרונות רבים וכוללים חוסר יסיון שעלול לעלות למפרסם הרבה יותר, חוסר יציבות בשל הצורך לחפש השלמת הכנסה, עבודה ללא הסכם מסודר ועוד.

מומחה מנוסה לפרסום ממומן – "תותחPPC " או "מקדם אתרים מומלץ"

מומחה שיווק שצבר קילומטראז' של ניסיון מקצועי והיכרות מעמיקה עם מערכות הפרסום. עמלת הניהול החודשית שהוא ידרוש תעמוד על 1,500-3,000 ₪. סביר להניח שהוא יביא עמו מרכיבים מקצועיים חיוניים שיחסכו ללקוח הרבה מאוד כסף בטווח הארוך. בשל ניסיונו הוא חווה כשלונות והצלחות, ולכן הוא יכול לתת מענה מקצועי יותר ללקוח. מצד שני, אם הקמפיינר עמוס בעבודה, חשוב לוודא שהוא יכול לתת מענה מקיף לכל צורכי הלקוח, כמו הקמת דף נחיתה, עיצוב באנרים, זמינות גבוהה, מענה מהיר וכדומה.

"מפעלי פרסום" 

סוכנויות שעושות הכל ומעניקות שירות לכולם ומשווקות עצמן במגוון דרכים כמו מיילים, טלמרקטינג, טפסי אתר וכדומה.

חברות אלו שואפות לעבוד עם מספר גדול מאוד של עסקים בעבור תשלום שנקבע מראש לפרק זמן ארוך בעבור עמלת ניהול חודשית.

ללקוחות של החברות הללו קשה לצאת מהעסקה לאחר שנחתמה, וזה עלול ליצור בעיות שונות, בעיקר כאשר רוצים להעביר את הקמפיינים לחברה אחרת. פרט לכך, הם נוכחים לגלות העדר שקיפות, זמינות נמוכה ובדרך כלל שירות ירוד.

סוכנויות דיגיטל "נורמליות"

מי שבאמת יכול לתת לכם מענה איכותי ומקצועי נמצא תחת הקטגוריה הזו. מדובר בחברות שמונות 4-8 אנשי צוות, שכל אחד מהם מתמחה בתחום ספציפי: שיווק , לקידום ממומן, SEO, עיצוב, תוכן ותכנות.

עמלת הניהול שנגבית מהלקוח בסוכנויות אלו עומדת על 2,000 ₪ בערך, והריטיינר מותאם אישית לצורכי הלקוח. התשלום מתבצע מראש, כמקובל בתחום. החברות הללו מציעות את כל היתרונות של המנוסים בתחום זה לצד יחס אישי, זמינות גבוהה ושירות מהיר.

בואו לקבל תוכנית קידום ממומן במתנה!

בעזרת התוכנית גלו כמה אתם צריכים להשקיע ולאילו תוצאות תוכלו לצפות.

היכנסו לאתר כדי למלא טופס יצירת קשר וקבעו שיחת היכרות כעת.

 

האמת היא ששאלה "כמה עולה קידום ממומן בגוגל?" היא בכלל לא רלוונטית!

למה עלות פרסום לא רלוונטית במכלול השיקולים שלכם תוכלו לקרוא בלינק הזה.


יהודה מילוסלבסקי

מומחה לפרסום בגוגל

x עסקים קופונים TV מאמרים שירותים צור קשר